Yılmaz Güney’in en önemli yapıtlarından biri olan, Duvar filmini izleyebilirsiniz

filmin  aşağıdan tamamını  seyredebilirsiniz

9 Yanıt to “Yılmaz Güney’in en önemli yapıtlarından biri olan, Duvar filmini izleyebilirsiniz”

  1. zuhal Says:

    ben hayatım bounca hiç bir filmde bukadar ağlamadım çokşahane.yılmaz güneyin eşsiz hayranıyım onu rahmetle anıyorum,sevgilerimle zuhal

  2. hasan erer Says:

    Duvar Filmi uyuyalar varsa onlari uyanmaya davet eden sanatsal bir baskaldirnin anlatiimi
    BUNLARIN HICBIRI OLMAMISTIR DEMEK INSANLIK ÖNÜNDE SUC ISLEMEKTIR.Hapishane sartlarini en iyi sekilde 70 li yillarin havasiyla veren insanlik suclarinin islendigi baski zulüm esirlik fakirlikle ödüllendirilen halkin hapishane kesitleri ile anlatildigi aslinda sadece cocuklar degil tüm bir halkin cektikleri gözler önüne serilmis.Ne olacakti feritli ask filmleriimi .GERCEKLER ACIDIR YÜZLESMESI GEREKENLER BUGUN DENIZ GEZMIS I BOSUNA ASTIK DIYENLER DEGILMI ,VATAN MILLET SAKARYA DUMLUPINAR DEGIL HALKI ICIN CALISAN SANATCILARA DEVLET ADAMLARINA IHTIYAC VAR:gercek SANACI ÜSTAT YILMAZ GÜNEY KUTLARIM VE KAHROLSUN DIKTA YÖNETIMLERI VE UTANSIN INSANLIKTAN NASIBINI ALMAYANLAR SANATI VE SANATCIYI ÖLDÜREN GERI ZIHNIYETLIER

    HASTA ADAM GOREV BASINDA IYILESTIRECEK SAGLAM KAFALI DEVLET ADAMLARI ARANIYOR ÜLKESINI SATAN
    HALKINI EZEN YÖNETIMLERIN ANLATILDIGI DUVAR GIBI ÖNÜMÜZDE DURAN GERCEKLERI ANLATACAK CESUR YÜREKLI
    ADAMLAR KALMADIMI BU MEMLEKETLI KALMADIYSA SEYREDINDE UTANIN

  3. hasan Says:

    fiilmi seyreden zaten neyin ne oldugunu anlamıştır illaki yorum yapmak gerekmez bazen de susmak her şeyin cevabıdır burda bu fiilmde her şey anlatıyor ben but tür fiilm lerin dahada cogaltılmasını istiyorum ama kimse bu zaman da bu tür senaryoları ceviremz cesaret edemez

  4. pelin Says:

    çok güzel ya hayatımda hiç böyle film görmemiştim ibret olsun herkese yılmaz güneyi rahmetle anıyorum saygılar

  5. rıdvan Says:

    ben böyle bir filme rastlamadım izledikten sonra hayatın her ne olursa olsun yaşamaya değer oldunu anladım emeği geçenlere sonsuz teşekkür

  6. wlkn Says:

    hayatımda izlediğim en güzel filmlerdn deil en güzel filmdi.bu ülkede artık böyle cesur sanatçı8ların olduğunu düsünmüyorum bunları bilip de rahatı bozulmasın diye sessiz kalan insanlaraa sesleniorum korkmayın bir kul sadece allahın korkmalıdır su dusunceyi de aklınızdan silin sadece benle olmaz unutmayın ki bır insan herseyi değiştirebilir yılmaz guneyi saygyla anıyorum allah rahmet eylesin

  7. ender Says:

    yılmaz guney bu hayatda yapyığı şeyler gercektı ama gören yoktu buyrun sımdı bakın nerden nereye…sevgıler allah rahmet etsın


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

